Shop Mobile More Submit  Join Login
About Digital Art / Hobbyist Official Beta Tester FlareFemale/Netherlands Group :iconminecraftstorymode: MinecraftStoryMode
Minecraft Story Mode
Recent Activity
Deviant for 6 Years
3 Month Core Membership
Statistics 486 Deviations 1,989 Comments 32,304 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

Pokémon Moon or Sun? c; 

100%
3 deviants said Pokémon Moon (my choice tbh)
0%
No deviants said Pokémon Sun

Shoutbox

BlazingFlareonX:iconblazingflareonx:
apparently i had enough points for core so now this thing is back for 6 months lmao
Sat Nov 26, 2016, 9:37 AM
TheKindArtist:iconthekindartist:
Hello! :D
Wed Nov 4, 2015, 2:20 AM
BlazingFlareonX:iconblazingflareonx:
dAhub worked A LOT better than I thought it would :I
Wed Aug 12, 2015, 9:07 AM
Fillixx:iconfillixx:
HI POOPFACE
Thu Apr 16, 2015, 6:23 AM
BlazingFlareonX:iconblazingflareonx:
99 WATCHERS SO CLOSE
Sun Dec 14, 2014, 12:32 PM
BlazingFlareonX:iconblazingflareonx:
95 watchers omfg so close to 100 :O
Mon Dec 1, 2014, 2:11 PM
Fawnstar21:iconfawnstar21:
Good luck on your exchange trip :la:
Sun Oct 5, 2014, 9:19 AM
BlazingFlareonX:iconblazingflareonx:
I was right. It IS lonely here. ;-; Shout people, shout!
Tue Aug 26, 2014, 9:15 AM
Charlenethehedgehog
forever so lonely~!
Sun Apr 13, 2014, 1:29 PM
BlazingFlareonX:iconblazingflareonx:
Add ALL the widgets! XD Anyway, this shoutbox is gonna be lonely
Mon Apr 7, 2014, 8:20 AM
Nobody

Visitors

:iconmixeyhere:
MixeyHere
Feb 25, 2017
10:17 am
:iconfluffyheartcupcake:
FluffyHeartCupcake
Feb 25, 2017
2:58 am
:iconred0001z32zxc:
red0001z32zxc
Feb 24, 2017
11:47 pm
:icontirainarex:
TirainaRex
Feb 23, 2017
7:05 am
:iconflowerydeerskull:
flowerydeerskull
Feb 22, 2017
4:06 am

Groups

deviantID

BlazingFlareonX's Profile Picture
BlazingFlareonX
Flare
Artist | Hobbyist | Digital Art
Netherlands
REQUEST1 by Queen-Soulia COMMISSIONS1 by Queen-Soulia ART TRADE1 by Queen-Soulia

My Tumblr
My YouTube Channel

Hey! I'm Flare/Star, she/her. I'm 18 years old and live in the small wet corner of Europe called the Netherlands.

I love animals and have a rabbit and two dwarf hamsters. The rabbit, Saartje, is technically my brothers', though. But the hamsters aren't! They're both girls, Peach and Yuki. Peach has been around for a while and is already 2,5 years old, surprisingly. I got Yuki in february. They're sweeties and I love them <3
I really really want a cat and/or dog but I'm allergic to cats and my parents don't really want a dog :c

I ride horse in my free time. I honestly really want a horse too, but what can I say. I live in the middle of a city and I definitely don't have the money or time. I love riding horse at the stables though! And although they're stubborn lil' shits, the fjords there are my favourites :')

Friends on DeviantArt are
:iconfillixx: and :iconnadine23x: <3

My gallery is mainly oc's and a lot of Mcsm, maybe an occasional Pokémon. And it can change from happy and fluffy to angsty and bloody in like, a day, so beware of that lmao
On that note most of my ships are v gay, just keep that in mind.
I also draw quite a bit of possession, blood and various other angsty things so thread carefully if ya don't like that kinda stuff

For digital drawing I use Clip Studio Paint Pro since January, my older stuff is made in SAI. I also do a bit of modeling for MMD, but it isn't great.

Comments and faves much appreciated!
And feel free to ask me anything, whether it be questions about me/my art or just general fandom discussion c:

~Flare

Yes you may draw my characters (Stamp) by Aviseya

Minecraft Story Mode (MCSM) - Stamp by Skarkat Order Of The Stone Stamp by okie-pokie M!Jesse/Lukas stamp by StampsMCSM

Overwatch Stamp by CthulhuNoodles Overwatch stamp logo Soldier76 by SamThePenetrator Overwatch stamp logo McCree by SamThePenetrator
mchanzo stamp by killer--memestar Reaper76 stamp by poppliio

fairy tail stamp by HavickArt Stamp: Natsu x Gray by uzukun89 Sting x Rogue - stamp by Lilly225

:: Stamp | Originshipping by mleko099 OriginalShipping Stamp by HoshiKatt Preciousmetalshipping.:Stamp:. by ForbiddenchasmX
CafeMochaShipping stamp by SA948-Stamps ShinjiSato Stamp - Katsu14 by Comashipping

Clip Studio Paint Stamp by MonochrOmegaStar

MMD User Stamp by KarakuriSix
Interests

Donate

BlazingFlareonX has started a donation pool!
1,521 / 2,000

Pay here for adopts!



Hey guys, I know not many are going to take notice of this. But I'd really love to get some points.

Featured
I'll put you here if you donate a high amount, thank you so much! :D But seriously, I'd put everyone here even if you donate 1 point, but that'd get crowded XD
:star: dieuwu 600:points:
:star: GlacialEmber 300 :points: (Filled up the donation pool to 1000 >3<)



...It's nog going to work, I'm not famous enoug ;w;...

You must be logged in to donate.

Activity


(mcsm) tumblr requests
wither!jesse 2c and white pumpkin!lukas 1a from this for anon on Tumblr v_v

i almost forgot how fun it is to draw them like this bcuz boi i love me some possession

Tumblr post
feel free to send more requests! (you can leave a comment if you don't use tumblr :v)

Loading...
hi im gonna live stream for a bit

picarto.tv/BlazingFlareon

im gonna redo that huge oc pic (again) lmao
my internet is being poo so its very behind on real time srry
happy valentines day
drew jesskas last year so i thought why not this year too :^)

i could not for the life of me figure out the anatomy below the waist so i gave up hsgdfhljs 
also lazy shading 
i just really wanted to draw something for valentines okay i did not bother with anatomy or anything lmao
tbh i wanted to draw something more shippy but... i could not figure anything out rip

the more i look at this the more i want to yell. bcuz,,, what is anatomy
Loading...
Galaxy
felt like redesigning Moon and Star's fusion Galaxy
still not entirely happy with the design but eh it'll do for now

tbh Galaxy is my aesthatic I should draw them more

hands are kinda egh
Loading...
(wip) last to fall
idk if ill ever finish this but im kinda happy with the sketch so im posting it
doodled while listening to Last To Fall from Starsets new album v_v

...i just noticed how absolutely fucked the anatomy of the legs is,, rip

might change one of 'm into another character bcuz moon and mason both use black/red colors and y'know,, it'd get kinda bland??
Loading...
SSSSPOOILEEERSSS (obviously)
I've noticed not a lot of people get Lukas's journal back (because they talk to the miner) soooo I recorded the scenes v_v

I like the ending a lot more with that scene tbh

  • Listening to: yt
  • Reading: Fanfictions
  • Watching: nothin
  • Playing: Rocket League
  • Eating: cookie

Comments


Add a Comment:
 
:iconendercait:
EnderCait Featured By Owner Oct 16, 2016  Student Filmographer
www.youtube.com/watch?v=eHKlFC…
Here it is the videoPuppet Bonnie's Existential Life Crisis (Chat Icon 
Reply
:iconendercait:
EnderCait Featured By Owner Oct 16, 2016  Student Filmographer
Reply
:iconazot2017:
Azot2017 Featured By Owner Oct 7, 2016  Professional Digital Artist
Hi! I need you little help :) (Smile)
Can you +fav this work Base sketch
I participate in art`s competition.
Thanx a lot! I faved your work too! )
Reply
:iconnoethefnaffan4life:
NoeTheFNAFfan4Life Featured By Owner Oct 2, 2016  Hobbyist Digital Artist
Happy Birthday! X3
Reply
:iconblazingflareonx:
BlazingFlareonX Featured By Owner Oct 2, 2016  Hobbyist Digital Artist
Thank you!
Reply
:iconmesimu:
mesimu Featured By Owner Oct 2, 2016  Student Digital Artist
Happy birthday!! :D
Reply
:iconblazingflareonx:
BlazingFlareonX Featured By Owner Oct 2, 2016  Hobbyist Digital Artist
Thanks!
Reply
:iconpurplegirl102:
PurpleGirl102 Featured By Owner Oct 2, 2016  Hobbyist Filmographer
HAPPY B-DAY! (if it is your birthday Heart )
Reply
:iconblazingflareonx:
BlazingFlareonX Featured By Owner Oct 2, 2016  Hobbyist Digital Artist
thanks! :aww:
Reply
:iconpurplegirl102:
PurpleGirl102 Featured By Owner Oct 2, 2016  Hobbyist Filmographer
your welcome Hug Heart 
Reply
Add a Comment: